ROOT

Veelgestelde vragen

De 11 meest gestelde vragen

1. Hoe log ik in als ik medewerker ben van Reinaerde?

Je inloggegevens zijn gelijk aan je algemene inloggegevens (IDM): je personeelsnummer en een wachtwoord.

2. Ik ben nieuw bij Reinaerde, hoe kom ik aan inloggegevens?

Iedere nieuwe medewerker krijgt bij O&P een personeelsnummer. Dit kun je gebruiken om in te loggen. Zie ook het antwoord bij vraag 1.

3. Kan ik als flexwerker inloggen?

Ja, als flexwerker kun je inloggen. Zie ook het antwoord bij vraag 1.

4. Ik ben manager en wil mijn managementrapportages inzien, hoe doe ik dat?

 Via info@buroroot.nl kun je een handleiding opvragen. Hierin staat een heldere instructie voor het inzien van managementrapportages.

5. Hoe lang van tevoren weet ik dat de training doorgaat?

Uiterlijk drie weken voor de training ontvang je een uitnodigingsbrief. Ook als de training niet doorgaat, krijg je bericht.

6. Ik wil me afmelden voor een training, hoe doe ik dat?

Tot 1 maand voor de start van de training, kun je via de website je inschrijving zelf ongedaan maken of een andere datum kiezen. Wil je korter dan een maand voor aanvang annuleren? Dan kan dat alleen nog telefonisch of per mail.

7. Mag iemand anders mijn plaats innemen?

Dat kan altijd. Maar we willen dit dan wel graag weten, dus geef het wel even aan ons door. Dit kan telefonisch of per mail.

8. Ik werk niet bij Reinaerde en wil me inschrijven voor een training, hoe doe ik dat?

Bij iedere training kun je je direct inschrijven door in te loggen. Als externe moet je je dan eerst registeren en een account aanmaken. Dit wijst zich vanzelf.

9. Hoe kan ik zien voor welke trainingen ik me heb opgegeven?

Wanneer je inlogt op www.buroroot.nl zie je de knop ‘persoonlijke pagina’. Klik daar op en je ziet voor welke trainingen je staat ingeschreven. Ook zie je welke je hebt gevolgd.

10. De website werkt niet goed op mijn computer, wat moet ik doen?

Het kan liggen aan je computerinstellingen. Werk je met Explorer 8 dan is het belangrijk om de compatibiliteitsweergave in te schakelen. Je vindt deze onder de knop 'Extra'

11. Mijn vraag staat hier niet bij, wat nu?

Goeie vraag! Neem in dat geval contact met ons op. We helpen je graag verder.